Vem, kaj jem

Recite ˝da˝ rjavemu rižu


Vedno več raziskav kaže in potrjuje, da je rjavi riž eden izmed zmagovalcev med živili. Že samo s skodelico kuhanega riža v telo vnesete pomembne hranilne snovi. Ameriške dietne smernice na osnovi raziskav priporočajo dva do tri obroke na dan, ki vključujejo celo zrnje riža.

FDA je za rjavi riž odobrila zdravstveno trditev, ki pravi: »Prehrana bogata s polnovrednimi živili iz celih zrn in živili rastlinskega izvora ter živili z nizko vsebnostjo maščob, nasičenih maščob in holesterola, lahko pomaga zmanjšati tveganje za bolezni srca in nekatere vrste raka.«
Obstaja veliko preprostih načinov za vključitev rjavega riža v vašo prehrano. Če zjutraj nimate časa, si že zvečer skuhajte rjavi riž, zjutraj pa mu dodajte rozine, suhe brusnice ali narezane suhe slive in malo cimeta. Zelo hranilen zajtrk boste imeli tudi, če si na ponvi popražite pol skodelice rjavega riža in mu vmešate jajce. Za kosilo pa lahko na primer rjavi riž pripravite s kuhano zelenjavo in praženimi orehi ali mandlji. Pristaši mesa pa mu dodajte črni fižol in na koščke narezanega piščanca. Rjavi riž lahko uporabite tudi za sladico in sicer pripravite si rjavi rižev puding iz rjavega riža, mleka, belih rozin, mandljev v lističih in za sladilo uporabite med.

Glasuj:

0,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!